.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري جشن بزرگ استقبال از ماه رمضان در گيلان

مديركل صدا و سيماي مركز گيلان از برگزاري جشن بزرگ استقبال از ماه مبارك رمضان و تهيه برنامه‌هاي ويژه اين ماه در صدا و سيماي مركز استان خبر داد.

محسن نصرپور به گزارش فارس در جلسه صدا و سيماي استان ترويج مناسك رسانه‌اي و تنوع برنامه‌اي را از مهم‌ترين شاخصه‌هاي ويژه برنامه‌هاي امسال شبكه استاني در ماه مبارك رمضان عنوان كرد.
وي با اشاره به اهميت و جايگاه معنوي ماه‌هاي رجب، شعبان و رمضان اظهار داشت: از ماه‌ها قبل براي ايجاد فضاي مفرح و شاداب توام با معنويت برنامه‌هاي مختلفي توليد و پخش شده است كه اوج آن را در دهه سوم شعبان و ماه مبارك رمضان شاهد خواهيم بود.
نصرپور با اعلام آمادگي صدا و سيماي مركز گيلان براي پوشش مناسك رسانه‌اي تصريح كرد: اين مراسم از طريق راديو و تلويزيون شبكه باران به‌صورت زنده پخش مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: شبكه استاني گيلان در دهه آخر ماه شعبان با توليد و پخش برنامه‌ها به استقبال ماه مبارك رمضان رفته است.
مديركل صدا و سيماي مركز گيلان فرا رسيدن ماه رمضان را فرصت مناسبي براي ترويج بيشتر دين، معنويت، اخلاق و تبيين معرفتي دين از طريق رسانه ملي دانست.
نصرپور گفت: مجموعه‌اي از برنامه‌هاي ويژه و جذاب در بهار قرآن و ايام سرور معنوي مومنان طراحي شده و ارائه مي‌شود.
وي تهيه برنامه‌هاي مركز گيلان را با توجه به نيازها و سليقه‌هاي مخاطبان ذكر كرد و افزود: اين برنامه‌ها با مديريت پيام و برنامه‌ريزي هوشمندانه و كارآمد و صرف ساعت‌ها كار كارشناسي در شوراهاي طرح و برنامه عملي شده است.
مديركل صدا و سيماي مرگز گيلان استفاده از پژوهش‌هاي تحقيقاتي در برنامه‌هاي امسال را ضرورت خواند و اظهار داشت: امسال سعي شده كه انعكاس آيين‌ها و مراسم‌هاي سنتي و بومي مردم استان از طريق تهيه برنامه‌هاي مستند و پژوهشي‌محور در ماه رمضان انجام شود.
نصرپور اضافه كرد: استفاده از مجريان برتر و صاحب معلومات و همچنين بهره‌گيري از كارشناسان و ميهمانان متعدد و متنوع داراي بيان رسا و شيوا، از جمله اهداف برنامه‌سازي هنرمندان شبكه استاني است.
وي ادامه داد: اميدواريم بتوانيم با مشاركت‌هاي معنوي همگان به ايجاد و انتقال، ابتهاج روحاني و انعكاس نشاط رمضاني در قالب برنامه‌هاي مفرح معنوي و بهره‌گيري هر چه بيشتر از فيوضات اين ماه عظيم الهي نايل شويم.
مديركل صدا و سيماي مركز گيلان با اشاره به برنامه‌هاي روزانه ماه رمضان گفت: ويژه‌برنامه‌هاي افطاري راديو در 120 دقيقه و برنامه‌هاي سحر نيز به‌صورت زنده در 100 دقيقه در ماه مبارك رمضان از صدا و سيماي مركز گيلان پخش مي‌شود.
نصرپور با برشمردن برنامه‌هاي صدا و سيماي مركز گيلان خاطرنشان كرد: 30 برنامه 120 دقيقه‌اي شامل مراسم ويژه اذان، نمايش، گزارش، كارشناسي، گفتار و دعاي مقام معظم رهبري و امام راحل و نيز ارتباط زنده با ديگر مراكز از جمله برنامه‌هاي ويژه افطار راديو گيلان است.
وي افزود: 30 برنامه ويژه سحر در قالب 100 دقيقه شامل گفتار، سخنراني، درس، گزارش، كارشناسي، روايت و ارتباط زنده از طريق راديو پخش مي‌شود.
مدير كل صدا و سيماي مركز گيلان با اشاره به برنامه‌هاي ويژه ماه مبارك رمضان از سيماي استان تصريح كرد: برنامه افطاري ماه ميهماني خدا در سيماي گيلان شامل مراسم ويژه اذان، ميهمان مجري مسابقه و گزارش است.
نصرپور مراسم ويژه اذان صبح، دعاهاي ماه رمضان، مباحث كارشناسي، سيره نبوي و اخلاقي، مجري و ... را از برنامه سحري سيماي گيلان ذكر كرد.
وي همچنين پخش برنامه تفسير قرآن شامل 27 برنامه 30 دقيقه‌اي از آيت‌الله زين‌العابدين قرباني نماينده ولي فقيه در گيلان، برنامه روزانه بيشتر بدانيم و نيز ويژه برنامه شب‌هاي قدر شامل پخش سخنراني‌هاي مصلي و مهديه رشت را از ديگر برنامه‌هاي سيماي استان در ماه مبارك رمضان عنوان كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.38 seconds.